Геометрія  Інформатика  Картинка смайлик  Картинка смайлик  Картинка смайлик  Картинка смайлик  Картинка смайлик  Картинка смайлик  Картинка смайлик  Картинка смайлик  Картинка смайлик  Картинка смайлик  Картинка смайлик  Картинка смайлик   

 Ви бажаєте покращити логіко-математичні здібності вашої дитини? У цій статті пропонуються двадцять три веселі, цікаві й надзвичайно ефективні способи, які допоможуть вам у цьому



Логіко-математичний інтелект у дітей

  • Логіко-математичний інтелект – це одна з восьми обчислювальних здібностей мозку, якою володіє кожен з нас, безпосередньо пов'язана з нашою здатністю обробляти інформацію, використовуючи міркування (умовиводи) логіку й абстрактне мислення.
​Діти, які розвивають логіко-математичний інтелект, як правило, відмінно оперують цифрами й числовими поняттями, люблять складні завдання на логічне мислення та наукову аргументацію.
Це не означає, що такі діти не використовують усі вісім інтелектуальних здібностей (за Гарднером). Це також не означає, що тільки хороші математики використовують свій логіко-математичний інтелект.
Отже, як же слід розвивати логіко-математичний інтелект дитини? Описані далі заняття об'єднані за рівнями зростаючої складності. Ці рівні жодним чином не пов'язані з віком чи успішністю дитини. Перш за все у світлі того факту, що кожна дитина має унікальний інтелектуальний профіль, ці заняття дозволяють дітям почати з будь-якого рівня, який їм більше сподобається, виконувати їх з почуттям зацікавленості та мотивації й переходити на більш складні рівні.
P.S. Багато з цих занять допомагають розвивати й інші розумові здібності, класифіковані відповідно до теорії множинного інтелекту Говарда Гарднера (такі заняття будуть додатково відзначені в дужках).​
Рівень 1
  • Записуйте історії, розказані вам кимось іншим, використовуйте свої записи в якості основи для створення власного оповідання. Можна визначати ключові елементи та створювати структуру і план розповіді.(Лінгвістичний інтелект.)
  • Збирайте різноманітні листя дерев і класифікуйте їх п'ятьма різними способами. (Інтелект натураліста.)
  • Практикуйте додавання, віднімання й ділення за допомогою родзинок, ґудзиків та інших предметів.
Рівень 2
  • Самостійно виготовляйте пазли. (Просторовий інтелект.)
  • Придумайте лабіринт або кросворд для свого друга. (Просторовий інтелект.)
  • Прислухайтесь до повторюваних елементів музичних мелодій. (Музичний інтелект.)
  • Збирайте випадкові набори предметів домашнього вжитку й розкладайте їх у певному порядку. Потім сортуйте та класифікуйте їх іншими способами. Складіть таблицю результатів і поясніть її своєму другу.(Просторовий, міжособистісний інтелект.)
  • Вимірюйте предмети різними частинами свого тіла. Порівнюйте довжини різних предметів у вашому домі. (Тілесно-кінестетичний інтелект.)
  • Намагайтесь передбачити закінчення книги, яку ви читаєте.(Лінгвістичний інтелект.)
  • Розпишіть основні думки й підпункти кожної з основних ідей книги, яку ви читаєте. Придумайте нову історію й розпишіть основні думки та підпункти кожної з основних ідей вашої нової історії. (Лінгвістичний інтелект.)
  • Придумуйте нові загадки й діліться ними з друзями. (Лінгвістичний інтелект.)
  • Запишіть інструкції виконання певного завдання, а потім віддайте їх кому-небудь для реалізації. Обговоріть, наскільки ефективними були ваші інструкції, як вони допомогли іншій людині виконати завдання.(Лінгвістичний, міжособистісний інтелект.)
  • Поміркуйте над проблемою, з якою ви нещодавно зіткнулись, та опишіть або намалюйте машину, яку б ви хотіли створити, щоб вона допомогла вам упоратись з цією проблемою. (Просторовий інтелект.)
  • Створюйте числові послідовності, упорядковані певним чином, і просіть друзів визначати їх суть і порядок. Спробуйте також створювати певні логічні послідовності, що складаються з різних форм або слів.(Лінгвістичний, просторовий інтелект.)
​Рівень 3
  • Створіть секретний код і запишіть його у форматі ключа кодування. Пишіть листи, використовуючи ключ коду. Поділіться ключем кодування із другом і перевірте, чи зможе він розшифрувати ваше повідомлення.(Лінгвістичний, просторовий, міжособистісний інтелект.)
  • Виберіть одну з ваших улюблених книг і напишіть наступний епізод або продовження історії. (Лінгвістичний інтелект.)
  • Виберіть тему для обговорення та знайдіть аргументи на підтримку обох сторін. Проведіть дебати з другом. Висловіть один одному свою думку про сильні та слабкі аргументи опонента. (Лінгвістичний, міжособистісний інтелект.)
  • Шукайте в історії приклади «циклічності» або подумайте про те, коли одні й ті самі помилки відбуваються кілька разів. Замисліться про те, чому це відбувається, і як можна було б уникнути цих помилок.(Внутрішньоособистісний інтелект.)
  • Спечіть торт, дотримуючись рецепту й не використовуючи готових коржів, крему та ін. Проілюструйте рецепт. (Лінгвістичний, просторовий, тілесно-кінестетичний інтелект.)
  • Поставте танець, використовуючи десять різних танцювальних рухів. Навчіть друга свого нового танцю. (Телесно-кінестетичний, міжособистісний інтелект.)
  • Створіть малюнок-розмальовку, в якій на потрібний колір укаже певна цифра, й попросіть друга розмалювати її. (Просторовий інтелект.)
  • Виготовте свій календар і стежте за важливими подіями. (Лінгвістичний, просторовий інтелект.)
  • Рушайте на прогулянку, звертайте особливу увагу на типові форми й моделі, які існують у природі. (Інтелект натураліста.) 
Джерело інформації  - http://childdevelop.com.ua/articles/develop/1138/