Геометрія  Інформатика  Картинка смайлик  Картинка смайлик  Картинка смайлик  Картинка смайлик  Картинка смайлик  Картинка смайлик  Картинка смайлик  Картинка смайлик  Картинка смайлик  Картинка смайлик  Картинка смайлик  Картинка смайлик   

Про себе

 Ковердій Олександра Іванівна, вчитель математики та інформатики. 

Закінчила МДПІ  у 1994 році, працюю у Чорноморській ЗОШ I-III ступенів з 1994 року. 

Кваліфікаційна категорія: вища.

Звання : старший вчитель.

Викладаю математику в 11 класі та  інформатику




 Справжній вчитель - завжди учень, бо щодня навчаєшся чомусь новому, щоб навчити дітей, іти в ногу з часом. Змінюється світ, змінюються підходи до викладання, та незмінним залишається головне призначення вчителя – навчити маленьку людину бути Людиною. Мої переконання полягають у тому, що активний, зацікавлений стан учня, в процесі начання –– один із вирішальних чинників досягнення успіхів під час здобуття знань і умінь. Необхідно вміло спрямувати і надати допомогу в процесі пізнання, адже кожна людина глибоко усвідомлює лише те, до чого додумається сама. Чужі ідеї, нав'язані їй в готовому вигляді забуваються, як тільки зникла практична потреба.
Вважаю, що кожен учень заслуговує на повагу, бо шлях кожної людини на землі неповторний, і ніхто не має права деформувати його своєю байдужістю, безвідповідальністю. Глибоким переконанням стало для мене те, що чим більш значне і складне у предметі, про що говориться, тим простішою і зрозумілішою має бути манера викладання.
Щоб підтримати в учнів пізнавальний вогник до предмету, зробити навчання цікавим, максимально стимулювати самостійність, творчу активність створюю на уроці систему проблемних ситуацій. Для створення проблемних ситуацій використовую творчі знахідки, спрямовані на формування сучасного світогляду для подальшого продовження освіти та самоосвіти учнів. Вивчення нового матеріалу з учнями здійснюю через розвиток у них внутрішньої мотивації навчання. Моя професійна діяльність ґрунтується на верховенстві загальнолюдських цінностей, норм і принципів моралі.
Моя мета – підтримати в учнів жагу до знань, розвинути і зберегти, вселити віру в себе, в свої сили. Використовую у своїй роботі найрізноманітніші освітні новації, а перевагу надаю інтерактивним методам навчання, коли спостерігається демократизація у спілкуванні учителя та учня, адже вони є партнерами у навчальному процесі.
Досвід роботи